Menu główne:
Dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo, pielęgnujące swoje działania, badające potrzeby klientów i ciągle tworzące nowe wartości może osiągnąć bardzo wysoki poziom na rynku, nawet lidera. To klient jest najważniejszy dla firmy, ponieważ dzięki niemu organizacja prosperuje. Klient jest głównym bodźcem przynoszącym największe korzyści dlatego każda z firm powinna dbać o swoich odbiorców i oferować jak najszerszą gamę wartości. To podejście stosuje Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Anmal, które działalność gospodarczą rozpoczęło w 1992 roku. Jest jednym z czołowych odbiorców i dystrybutorów odzieży roboczej w zachodniej Polsce. Nie walczy z konkurencją, lecz z nią współpracuje. Swoją uwagę skupia na handlu odzieżą roboczą oraz artykułami BHP.
Przedsiębiorstwo Anmal posiada przewagę silnych stron nad słabymi. Głównym powodem tej różnicy jest ogromny wybór asortymentu, atrakcyjność cen, nowoczesny i znany wizerunek przedsiębiorstwa oraz klarowna struktura organizacyjna, oparta na podejściu funkcjonalnym. Firma Anmal stosuje promotion mix, promocje cenowe oraz programy lojalnościowe w celu zachęcenia klientów do tego, aby powracali do firmy, korzystając z większej ilości oferowanych produktów. Najważniejsze dla Firmy Anmal jest uzyskanie satysfakcji klienta dlatego dba ona o tworzenie wartości w sferach marketingowej, organizacyjnej oraz finansowej odpowiednio do potrzeb klienta, budując zadowolenie, lojalność oraz wzajemne zaufanie.